Jak nakupovat
Zjednodušený návod a doporučení jak při nákupu postupovat.
STÁLÝ ZÁKAZNÍK Pokud jste náš stálý zákazník, tak jste na naší stránce již registrovaní a jednoduše kliknete vpravo nahoře na ikonku přihlášení a vložíte svou e-mailovou adresu a heslo a v klidu můžete vybírat a nakupovat vkládáním do nákupního košíku.
Můžete také nahlížet do svého uživatelského účtu, v případě jakékoliv změny, je nutné aktualizovat svůj uživatelský účet.
Nutné podotknout, že kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
NOVÝ ZÁKAZNÍK Pokud chcete nakupovat, není podmínkou, že musíte být registrovaný zákazník. V klidu domova může nakupovat i neregistrovaný zákazník neboli host.
OBJEDNÁVKA Objednávat lze velmi snadno, v klidu si vyberete zboží a jednoduše vkládáte zboží do tzv. „virtuálního košíku", vždy nutné uvést počet kusů objednaného zboží. Při vložení do košíku vám vyskočí nabídka č. 1, zda chcete vybrat další zboží a neplatit dopravu a nebo nabídka č. 2, zda chcete pokračovat do košíku, tuto variantu vyberete, pokud chcete nákup ukončit a zaplatit. Do košíku můžete během nákupu kdykoliv nahlédnout pomocí ikony Košík a libovolně můžete měnit počty kusů objednaného zboží.
VÝBĚR DOPRAVY Pokud jste se svou objednávkou hotoví, máte vybráno zboží i počet kusů, zvolíte si způsob dopravy objednaného zboží. Máte na výběr ze tří možností:
ČESKÁ POŠTA - doporučený balík, dobírka, OSOBNÍ ODBĚR - zdarma, zboží si vyzvednete u nás na pobočce OSOBNÍ ODBĚR - HEURÉKA POINT, Stačí zakliknout, který způsob jste si vybrali a nyní si určíte ZPŮSOB PLATBY.
ZPŮSOB PLATBY Na dobírku, platíte až při převzetí zboží Platba předem na účet GOPAY Vyberete jednu z těchto tří variant a zakliknete jednu z nich. Provedete platbu a jdete na další krok:
ZADÁNÍ KONTAKTNÍCH ÚDAJŮ Vyplníte jednoduchý formulář, údaje označeny červenou hvězdičkou jsou povinné. DORUČOVACÍ ÚDAJE Vyplníte údaje, na kterou adresu vám bude zboží doručeno. Červeně se vám ještě jednou zobrazí vámi vybrané zboží v košíku a celková cena s DPH. Máte možnost přidat k objednávce poznámku. Pokud je vše v pořádku, kliknete na velké tlačítko:
ODESLAT OBJEDNÁVKU. Na vaši e-mailovou adresu dorazí potvrzení vaši objednávky a vy už se jen těšíte na vámi vybrané zboží... Více v našich obchodních podmínkách. Přejeme klidný, ničím nerušený nákup.
Skladová dostupnost
Proč se může stát, že udáváme zboží je skladem a poté vám napíšeme, že zboží již není dostupné, nebo je zboží dostupné do 1-3 dnů, ale taktéž vám napíšeme, že zboží je již vyprodáno .
Toto se může stát z následujících důvodů.
U hodně prodávaných výrobků máme skladovou zásobu více kusů, u méně prodávaného 1-2 ks. Pokud se stane, že přijde více objednávek na stejné zboží, vykryjeme pouze první objednávky se zbožím, které máme skladem. Pokud je současně vyprodáno i u dodavatele, může se stát, že se dodací lhůta prodlouží, nebo objednávka již nemůže být vykryta.
Někteří dodavatelé nám zasílají stavy svých skladů. Tento stav se načítá 1x za den, může se tedy stát, že je zboží vyprodáno, přestože bylo uváděno jako dostupné, protože zboží koupil někdo před Vámi.
Děkujeme za pochopení tohoto vysvětlení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Vše K Mobilu CZ
E-mail: info@vsekmobilu.cz
Tel.: +420 608 717 097
Web: https://www.vsekmobilu.cz
Číslo účtu : 2400272733/2010